Sukses

Lifestyle

Kabar Bahagia! Setelah 11 Tahun Menikah, Siti Nurhaliza Hamil Anak Pertama

Ada kabar bahagia dari Siti Nurhaliza. Setelah 11 tahun menikah, ia akhirnya mengumumkan dirinya hamil anak pertama. Kabar gembira tersebut disampaikannya di akun media sosialnya. Penantian dan kesabaran itu kini berbuah manis.

Istri dari Datuk Seri Khalid ini tampak bahagia dalam foto-fotonya. Di usianya yang sudah menginjak 38 tahun, ia bersiap untuk menyambut kehadiran buah hati pertamanya yang sudah dinantikan bertahun-tahun. Tak terbayang betapa bahagianya ia dan suaminya, ya ladies.

Siti Nurhaliza mengumumkan kabar gembira./Copyright instagram.com/ctdk


Alhamdulillah, moga Allah mempermudahkan segalanya dan saya bersyukur segalanya berjalan lancar pada malam ini. Terima kasih di atas doa-doa anda selama ini dan Alhamdulillah, Dimakbulkan Allah pada tahun ke 11 perkahwinan kami.
Ini adalah sebahagian daripada petikan kenyataan saya. PERTAMANYA, SETELAH MELALUI FASA DAN TEMPOH TERTENTU, SAYA DAN SUAMI MENCAPAI KATA SEPAKAT UNTUK MENGUMUMKAN KEPADA ANDA SEMUA BAHAWA SAYA SEDANG HAMIL EMPAT BULAN.
ALHAMDULILLAH, TIADA KATA YANG DAPAT MENGGAMBARKAN RASA SYUKUR DAN GEMBIRANYA KERANA ALLAH MEMBERIKAN KURNIAAN YANG TERLALU AGUNG INI SELEPAS 11 TAHUN KAMI BERSABAR. INILAH JUGA MENJADI SEBAB UTAMA KENAPA SAYA MEMILIH UNTUK BEREHAT KERANA KANDUNGAN DAN BAYI INI MENJADI KEUTAMAAN SAYA.
2. TUJUAN SAYA MEMBUAT PENGUMUMAN DAN PENJELASAN INI JUGA ADALAH SUPAYA PIHAK YANG BERURUSAN DENGAN PENGURUSAN SAYA, SNP MEMAHAMI KEADAAN SAYA YANG TIDAK DAPAT MEMENUHI SEBARANG UNDANGAN SEJAK BEBERAPA BULAN LALU DAN JUGA UNTUK SUATU TEMPOH PADA MASA DEPAN. SUKA UNTUK SAYA KONGSI RASA SYUKUR DAN GEMBIRA KERANA SAYA MASIH DIBERI MENERIMA UNDANGAN UNTUK MENGADAKAN KONSERT, PERSEMBAHAN, KEMUNCULAN DI TELEVISYEN DAN RADIO SERTA MENJADI JURUCAKAP KEPADA PELBAGAI PRODUK. SAYANG SEKALI, KEBANYAKANNYA TIDAK DAPAT SAYA PENUHI. BAGAIMANAPUN, SAYA JUGA HARUS MELUNASKAN BEBERAPA TUGASAN JUGA SELEPAS INI YANG BERSESUAIAN DENGAN KEADAAN SAYA.
3. SEMOGA DENGAN PENJELASAN SAYA INI, SEGALA TANDA TANYA DAN DESAS DESUS SELAMA INI, TELAH TERJAWAB KERANA SAYA MEMUTUSKAN UNTUK BEREHAT DISEBABKAN OLEH KEHAMILAN SULUNG INI.

Dia tampak bahagia, ya ladies./Copyright instagram.com/ctdk

Di usia kandungannya yang sudah 4 bulan, Siti mengumumkan dirinya akan rehat dan fokus menjaga kandungannya. Dia juga meminta pengertian dari berbagai pihak soal kemungkinan dirinya tak bisa memenuhi semua undangan. Sementara untuk beberapa urusan yang belum beres, ia akan berusaha untuk menyelesaikan semuanya.

Semoga lancar dan sehat selalu sampai persalinan nanti./Copyright instagram.com/ctdk

Kita doakan semoga kehamilan Siti Nurhaliza ini berjalan lancar, ya ladies. Semoga ibu dan bayi dalam kandungannya senantiasa dalam keadaan sehat selalu.

(vem/nda)

Follow Official WhatsApp Channel Fimela.com untuk mendapatkan artikel-artikel terkini di sini.

Loading