Sukses

News & Entertainment

Di Hari Ketujuh, Siti Nurhaliza Perkenalkan Anak Pertamanya Malam Ini

Bintang.com, Jakarta Siti Nurhaliza mengumumkan akan memperkenalkan anak pertamanya ke hadapan publik, Minggu (25/3/2018) malam. Hal itu disampaikan Siti melalui akun Instagram pribadinya.

"Bismillahirrohmanirrohim dan Assalamualaikum, Saya dan suami ingin memperkenalkan anakanda kami kepada semua yang menanti-nantikan detik ini," tulis Siti sebagai keterangan foto bayinya.

Dalam foto itu, putrinya tampak sedang tertidur pulas. Mengenakan baju hijau muda. Di kepalanya terdapat pita, sedangkan tangannya dibalut sarung tangan putih.

"Hari ini merupakan hari ketujuh usia kelahiran anakanda kami yang kami namakan dengan gelaran Fatimah Az-Zahra selama seminggu ini," kata Siti Nurhaliza

2 dari 3 halaman

Penyejuk Hati

Bagi Siti Nurhaliza, putrinya itu merupakan penyejuk hati, anugerah ilahi, serta melengkapi kehidupan keluarganya.

"InshaAllah, pada malam ini, suami saya akan mengumumkan nama sebenar anakanda kami dan boleh ditonton secara langsung menerusi akaun youtube Siti Official Video bermula jam 9 malam," lanjut Siti Nurhaliza.

3 dari 3 halaman

Maulid Nabi

Siti Nurhaliza melanjutkan, pihaknya mengadakan Maulid Nabi, akikah, tahnik malam ini. Dalam bagian akhir keterangan foto itu, ia mengucapkan terima kasih kepada semua yang telah mendoakannya.

"Kami ingin mengucapkan terima kasih kepada semua yang telah mendoakan kami selama ini dan hanya Allah saja yang mampu membalas jasa baik kalian. Semoga Allah merahmati kita semua," jelas Siti Nurhaliza.

Artikel Selanjutnya
Gosip Terkini: Chika Jessica, Atalarik Syah, Siti Nurhaliza
Artikel Selanjutnya
Serba Pink, Siti Nurhaliza Siapkan Kamar Imut untuk Anak