Sukses

Entertainment

Potret Kedekatan Hamish Daud dan Zalina Wyllie

Fimela.com, Jakarta Kehidupan selebriti memang menarik untuk diikuti, salah satunya adalah melihat kedekatan seorang artis dengan buah hatinya. Contohnya kedekatan Hamish Daud dan Zalina yang begitu hangat. Hamish terlihat menyayangi anak pertamanya dengan Raisa, Zalina.

Ayah dan anak ini terlihat selalu tampil manis di mana pun berada. Dan Hamish tak segan membawa Zalina untuk bermain ke kolam renang dan pantai.

Raisa dan Hamish Daud kini sedang menikmati masa pertumbuhan Zalina Raine Wyllie. Apalagi Zalina mempunyai wajah yang lucu dan mengemaskan.

Posisi Tidur

Beginilah posisi tidur Zalina yang membuat Hamish tidak bergerak sedikitpun. Supaya Zalina tidurnya nyenyak, Hamish pun menjaga posisinya sedemikian rupa. Wah, Hamish benar-benar sosok ayah yang patut dicontoh ya.

Main ke Alam Bebas

Hamish Daud termasuk salah satu artis Indonesia yang gemar dengan alam. Tampaknya ia pun ingin mengajarkan kepada Zalina untuk mencintai alam. Ia kerap membawa buah hatinya ke alam bebas. Ia sering membawa Zalina ke Bali dan menikmati pemandangan.

Bermain ke Pantai

Laut seakan menjadi rumah kedua bagi seorang Hamish Daud. Wajar ketika pada akhirnya ia pun memperkenalkan Zalina ke pasir pantai, Hamish mengenalkan dunianya kepada buah hatinya sejak dini.

Saksikan Video Menarik Berikut

Follow Official WhatsApp Channel Fimela.com untuk mendapatkan artikel-artikel terkini di sini.

What's On Fimela
Loading