18 Potret Kate Middleton dan Meghan Markle dengan Gaya Baju Kembar

Floria Zulvi diperbarui 04 Jul 2018, 08:53 WIB
Dengan gaun merah panjang di bawah lutut, Kate Middleton dan Meghan Markle sama-sama terlihat cantik ya! (GETTY IMAGES/Cosmopolitan)
Dengan atasan berwarna senada, Kate Middleton dan Meghan Markle benar-benar miliki selera yang mirip. (GETTY IMAGES/Cosmopolitan)
Begini nih penampilan cantik Meghan Markle dan Kate Middleton saat memakai busana dengan tema garis-garis. (GETTY IMAGES/Cosmopolitan)
Gaun Putih memang terlihat mewah dan sangat memanjakan mata. Begini ketika Meghan Markle dan Kate Middleston memakai busana senada. (Getty Images/Cosmopolitan)
Tak hanya putih, Meghan Markle dan Kate Middleton pun cantik dengan gaun panjang berwarna hitam! (Getty Images/Cosmopolitan)
Benar-benar memanjakan mata, begini nih pesona Kate Middleton dan Meghan Markle dengan gaun biru. Cantik mana? (Getty Images/Cosmopolitan)
Lagi-lagi kembar dengan warna biru. Keduanya pun memberikan senyuman yang sangat manis ya! (Getty Images/Cosmopolitan)
Kembar dalam balutan dark floral. Duh, siapa sangka mereka benar-benar senada dalam selera fesyen ya? (Getty Images/Cosmopolitan)
Waah ini ketika Kate Middleton dan Meghan Markle kembaran bootcut jeans dan blouse berwana putih. (Getty Images/Cosmopolitan)
Ketika Kate Middleton dan Meghan Markle kembaran pin bunga. Lucu banget! (Getty Images/Cosmopolitan)
Kate Middleton dan Meghan Markle juga pernah kembaran sata memakai belted dress loh! (Getty Images/Cosmopolitan)
Dari atas hingga bawah, Kate Middleton bersama Meghan Markle terbalut warna burgundy nih. (Getty Images/Cosmopolitan)
Meghan Markle dan Kate Middleton dengan kancing bergaya nautical. Benar-benar mirip gaya fesyennya! (Getty Images/Cosmopolitan)
Nah kalau ini, keduanya kembaran coat berwarna putih selutut. Jangan lupa heels berwarna navy milik mereka! (Getty Images/Cosmopolitan)
Kate Middleton dan Meghan Markle kembali kembar dengan tartan coars nih! (Getty Images/Cosmopolitan)
Lagi-lagi navy, begini penampilan keduanya saat memamerkan kecantikan dalam balutan warna biru. (Getty Images/Cosmopolitan)
Kate Middleton dan Meghan Markle kembali kembar dalam balutan warna pink pucat. Mana yang jadi favorite kamu? (Getty Images/Cosmopolitan)