Potret Ultah Pertama Anak Siti Nurhaliza

Sutikno diperbarui 20 Mar 2019, 07:53 WIB
Pesta ulang tahun buah hatinya pertama itu digelar lebih awal sebelum hari jadinya. Ballroom hotel Royale Chulan Kuala Lumpur disulap dan dihias dengan balon-balon. (instagram/ctdk)
Suasana mewah dan meriah begitu terlihat pada ulang tahun buah hatinya yang telah dinanti selama 11 tahun tersebut. (instagram/ctdk)
Dari beberapa foto yang dibagikan, Siti dan suaminya Datuk Seri Khalid Mohammed Jiwa menggelar pesta ultah putrinya dengan tema sirkus dan taman bermain. (instagram/ctdk)
Minggu (17/3) ballroom hotel disulap seperti tempat bermain anak-anak. Ruangan tersebut juga banyak balon-balon warna warni. (instagram/ctdk)
Seyum bahagia Siti dan suami. Pada hari jadi putri pertamanya tersebut, penyanyi Malaysia, Siti Nurhaliza dan suami tampak mengenakan pakaian sederhana. (instagram/ctdk)
"Harini 19.3.2019 ... setahun yang lalu pada tarikh yang sama , permata hati ayah ibu iaitu Siti Aafiyah Khalid dilahirkan... Allah SWT sahaja yang Maha Mengetahui betapa syukurnya ibu ,Ayah serta semua yang mendoakan ibu selama ini.." tulis Siti Nurhaliza. (instagram/ctdk)
Diva pop Malaysia itu juga terlihat mengajak bernyanyi bersama anak-anak yang hadir dalam acara tersebut. Selain hiburan musik, juga ada pertunjukkan sulap. Pada hari jadi putrinya, Siti Nurhaliza berbagi kebahagiaan bersama anak yatim. (instagram/ctdk)