Sukses

Lifestyle

Engku Emran Menikah Lagi Dengan Bella, Ini Doa Sang Mantan Istri

Di hari bahagianya kemarin, Bella dan Engku Emran mendapatkan banyak sekali doa dari orang-orang terdekat. Rupanya sang mantan istri juga turut memberikan doa dan juga ucapan selamat untuk kedua mempelai yang sedang berbahagia ini.

Seperti yang dilansir oleh KapanLagi.com (8/9), Erra Fazira pun memajang foto kebersamaannya bersama Bella dan Aleesya. Erra menuliskan pesan dan juga doa untuk kedua mempelai beserta putrinya.
Bella bersama Erra dan Aleesya/copyright: instagram/errafazira
"Alhamdulillahhhh.. Tahniah!! Buat ayah kepada Aleesya @iamkumbre dan @laudyacynthiabella di atas penyatuan cinta kalian.. moga berbahagia dan berkekalan hingga ke jannah. Penyatuan ini juga moga dapat mengeratkan lagi ukhwah antara Malaysia dan Indonesia.. Kita bersaudara dalam kejauhan.. kita saling mendoakan dan pupuk kasih sayang. Moga harmoni dan damai bersama. Amin," tulis mantan istri Engku Emran itu.

Erra juga menuliskan doa untuk Aleesya. Ia sangat bahagia karena bertambah orang yang menyayangi putrinya itu,  "Anakandaku (anakku), kini bertambah ahli keluarga Aleesya, maka bertambahlah hendaknya kasih sayang dan perhatian buat mu sayang.. Moga menjadi anak yg solehah dan punya jati diri yang disenangi dan disayangi sentiasa. Mom will always support and pray for your happiness dunia dan akhirat. Love you so much my love!!!"

Tak berhenti di situ, Erra juga berharap agar Bella dan Engku Emran segera dikaruniai momongan. Ia pun sangat yakin kalau Aleesya pasti tak sabar untuk memiliki adik yang lucu.

"Kepada pasangan mempelai Ee dan Bella.. moga kalian segera dikurniakan cahaya mata yang soleh dan solehah lagi comel! Pasti anakanda Aleesya tak sabar menanti adik.. Kalian sentiasa dalam doaku.. CONGRATULATIONS AGAIN!! Muahhhhh," imbuhnya.

(vem/ivy)

Follow Official WhatsApp Channel Fimela.com untuk mendapatkan artikel-artikel terkini di sini.

What's On Fimela
Loading